Wienen, het bedrijf

Aanvankelijk richt Richard Wienen  in mei 2001 zijn eigen accountantskantoor in Nijmegen op, maar in 2006 besluit hij de krachten te bundelen met het kantoor van zijn ouders dat sinds 1990 al even succesvol opereert. Zij genieten inmiddels van een welverdiend pensioen, maar het toegewijde team van professionals bleef groeien en zo bedient Wienen accountants en adviseurs al meer dan 30 jaar met passie haar klantenkring.

Informeel en deskundig

Onder aanvoering van Richard blijft het team van Wienen accountants en adviseurs onverminderd enthousiast op de toekomst gericht. Sommige medewerkers van Wienen komen eveneens uit zelfstandig ondernemende families en weten zich als geen ander in te leven in de uitdagingen en behoeftes van opdrachtgevers.

Het feit dat Wienen van oorsprong een familiebedrijf is, zorgt voor een warme band met de klanten. Iets dat zij als bijzonder prettig ervaren; de korte lijnen, de informele sfeer, het feit dat de medewerkers precies weten met wie ze te maken hebben. Klanten zijn bij Wienen geen nummer maar mens.

Ons team

De medewerkers van Wienen accountants en adviseurs werken met veel plezier voor jou. Omdat wij korte communicatielijnen en klantenkennis belangrijk vinden, staan hieronder de rechtstreekse e-mailadressen van al onze medewerkers en een korte introductie. Wij kennen onze klanten, dus waarom jij ons (nog) niet!


Heb je vragen? Benader ons, want daar zijn we voor.

Richard Wienen AA

Accountant-Administratieconsulent, vennoot

rafwienen@wienenaccountants.nl

  • Lees meer over Richard

    In dienst per 1-8-2001

    “Ik heb altijd al eigen baas willen worden. Dat heb ik nu bereikt. En dan werk ik nog eens in een bijzonder leuk team voor een diverse klantenkring. wat is er nou leuker dan dat?  Onze klantenkring is ook bijzonder trouw. Het verloop is klein, net als onder ons personeel. Dat wil wel wat zeggen over de manier waarop ons kantoor zijn werk doet.  We hebben leuke klanten die met hun “problemen” mij steeds weer uitdagen om een topprestatie te leveren. Ik vind het leuk om lastige tekst naar begrijpelijk Nederlands te vertalen. De klant in enkele zinnen uitleggen wat nieuwe regelgeving voor hem betekent. Het ontzorgen van onze klanten, de ondernemer/persoon achter de cijfers zien. Het zien van de juiste mix tussen de wettelijke juiste oplossing en de meest praktische oplossing voor de klant.”


    Volg Richard op LinkedIn →

Petra van Brussel - Van Schaik

Salarisadministrateur

pvanbrussel@wienenaccountants.nl

  • Lees meer over Petra

    In dienst per 1-1-2007

    “Ik verzorg binnen het kantoor alles wat met de loonadministratie te maken heeft. Ik vind het werken bij Wienen plezierig vanwege de kleinschaligheid en de leuke collega’s. Het werk is leuk en uitdagend. Ik doe het al jaren met veel plezier. Ik help de klanten graag met vragen over de nieuwe regelgeving omtrent de personeels- en salarisadministratie.  Ook is het mijn taak om ervoor te zorgen dat  de klant zich geen zorgen hoeft te maken over de juistheid van het loonstrookje.”

Nicolette Storm

Office manager

nstorm@wienenaccountants.nl

  • Lees meer over Nicolette

    In dienst per 20-4-2009

    “Ik ben de office manager van Wienen. Het leuke aan het kantoor is dat de communicatielijnen erg kort zijn waardoor het gemakkelijk is met collega’s en directie te overleggen. Ik werk er graag omdat ik ondersteunend ben voor de hele organisatie en mijn werk divers is. Daarnaast wil ik het plezier in mijn werk delen met onze klanten en met mijn collega’s. Als office manager werk ik vooral achter de schermen. Daarom zijn mijn klantcontacten beperkt tot de telefoon en een eventueel bezoek aan ons kantoor. Tijdens die contacten wil ik graag dat de klant zich welkom voelt en naar tevredenheid door mij of een collega geholpen wordt.”

Leonie van Ottele

Secretaresse

lvanottele@wienenaccountants.nl

  • Lees meer over Leonie

    In dienst per 19-5-2008

    ”Ik ben het manusje van alles op het secretariaat. Sinds kort werk ik ook als boekhoudster. Na mijn secretaresseopleiding ben ik bij Wienen terecht gekomen. De werkzaamheden zijn erg divers en contact met de klant vind ik ook erg leuk. Het bedrijf is niet al te groot, ik heb leuke collega’s en er heerst een gezellige sfeer. Die omstandigheden zorgen ervoor dat ik hier goed tot mijn recht kom. Voor klanten ben ik het eerste aanspreekpunt wanneer ze aan de balie komen of het kantoor bellen. Ik probeer ze ook, waar ik kan, te helpen met vragen. Verder zorg ik ervoor dat de correspondentie via de mail of per post bij de klant terecht komt.”

Marlou Polman

Administratief medewerkster

mpolman@wienenaccountants.nl

  • Lees meer over Marlou

     In dienst per 1-12-2016

    “In 2016 ben ik bij Wienen begonnen. Ik heb sindsdien veel geleerd. Het voelde als thuiskomen toen ik hier kwam werken. Er heerst een gezellige sfeer en je krijgt alle ruimte om je te ontwikkelen. De kleinschaligheid spreekt mij ontzettend aan. We zijn een club met leuke collega’s die altijd voor elkaar klaar staan.


    Mijn werk hier bestaat uit het verwerken van administraties. Ik vind het een uitdaging om de administraties zo compleet mogelijk te boeken in samenwerking met de klant, zodat mijn collega’s soepel de jaarstukken en btw-aangiften kunnen doen.”

Els van den Heuvel

Administratief medewerkster

evandenheuvel@wienenaccountants.nl

  • Lees meer over Els

    In dienst per 1-4-2015

    “Ik verwerk administraties met eventueel de daarbij behorende btw-aangiften. Als het nodig is, spring ik in bij het secretariaat en de loonadministratie. Ik ben via mijn partner, die zijn jaarstukken laat verzorgen door Wienen, bij het bedrijf terecht gekomen. Het werken is er leuk! Ik vind het fijn dat we een klein kantoor zijn. Daardoor heb ik direct contact met de klanten en kan ik hen zo goed mogelijk en snel van dienst zijn. Mijn sterke punten liggen vooral op het gebied van het uitzoeken van openstaande vragen bij administraties zodat er nagenoeg geen vragen meer overblijven voor het maken van de jaarstukken door mijn collega’s.”

Share by: