Het bedrijf

 

Ferry rondt in 1989 zijn opleiding tot accountant-administratieconsulent (AA) af. Hij zet vanaf 1990 het administratiekantoor dat tot dan toe werd gedreven door zijn vrouw, voort als accountantskantoor. Van een knus kantoor aan huis groeit de onderneming in de jaren erna lekker door. Ook zoon Richard, die inmiddels zijn opleiding tot AA had afgerond, begint zijn eigen accountantskantoor. In 2006 bundelen ouders en zoon hun krachten en ontstaat de onderneming zoals die er nog altijd is. Met een toegewijd team van professionals die met passie hun klanten bedienen.

 

Informeel en deskundig

Het ondernemen en financiën zitten bij de familie Wienen in het bloed. Ferry, zijn oom, één van Richards ooms en zijn zus zijn accountant (geweest). Henny heeft bij de belastingdienst gewerkt en de grootouders van Richard dreven jarenlang een snoep- en tabakszaak in Nijmegen.

 

Het feit dat het een familiebedrijf is zorgt voor een warme band met de klanten. Iets dat zij als bijzonder prettig ervaren; de korte lijnen, de informele sfeer, het feit dat de medewerkers precies weten met wie ze te maken hebben. Klanten zijn bij Wienen geen nummer maar mens.

 

Ons team

 

De medewerkers van Wienen accountants en adviseurs werken met veel plezier voor u. Omdat wij korte communicatielijnen en klantenkennis belangrijk vinden, staan hieronder de rechtstreekse e-mail adressen van al onze medewerkers en een korte introductie. Wij kennen onze klanten, dus waarom u ons niet!

 

Heeft u vragen? Benader ons, want daar zijn we voor.

Ferry Wienen AA

Accountant-Administratieconsulent, vennoot

fmwienen@wienenaccountants.nl

Richard Wienen AA

Accountant-Administratieconsulent, vennoot

rafwienen@wienenaccountants.nl

  • Lees meer over Ferry

    In dienst per 1-4-1979

    “Ik heb in 1979 samen met mijn vrouw Henny het kantoor opgericht. Ik vond destijds, en dat vind ik nog altijd, het samen neerzetten van een prestatie een leuke uitdaging. Iedere dag is weer anders. Binnen het kantoor heb ik altijd de kans gehad om te doen wat ik graag doe. Ik heb mezelf goed kunnen ontplooien en mijn klanten bij kunnen staan op de gebieden waar ik sterk in ben: vaktechnisch, flexibel en sociaal. Inmiddels zit ik in de geleidelijke afbouwfase, waarbij ik wel betrokken wil blijven bij het bedrijf.”

     

  • Lees meer over Richard

    In dienst per 1-8-2001

    “Ik heb altijd al eigen baas willen worden. Dat heb ik nu bereikt. En dan werk ik nog eens in een bijzonder leuk team voor een diverse klantenkring. wat is er nou leuker dan dat?  Onze klantenkring is ook bijzonder trouw. Het verloop is klein, net als onder ons personeel. Dat wil wel wat zeggen over de manier waarop ons kantoor zijn werk doet.  We hebben leuke klanten die met hun “problemen” mij steeds weer uitdagen om een topprestatie te leveren. Ik vind het leuk om lastige tekst naar begrijpelijk Nederlands te vertalen. De klant in enkele zinnen uitleggen wat nieuwe regelgeving voor hem betekent. Het ontzorgen van onze klanten, de ondernemer/persoon achter de cijfers zien. Het zien van de juiste mix tussen de wettelijke juiste oplossing en de meest praktische oplossing voor de klant.”

     

    Volg Richard op LinkedIn

     

Petra van Brussel - Van Schaik

Salarisadministrateur

pvanbrussel@wienenaccountants.nl

Leonie van Ottele

Secretaresse

lvanottele@wienenaccountants.nl

  • Lees meer over Petra

    In dienst per 1-1-2007

    “Ik verzorg binnen het kantoor alles wat met de loonadministratie te maken heeft. Ik vind het werken bij Wienen plezierig vanwege de kleinschaligheid en de leuke collega’s. Het werk is leuk en uitdagend. Ik doe het al jaren met veel plezier. Ik help de klanten graag met vragen over de nieuwe regelgeving omtrent de personeels- en salarisadministratie.  Ook is het mijn taak om ervoor te zorgen dat  de klant zich geen zorgen hoeft te maken over de juistheid van het loonstrookje.”

     

  • Lees meer over Leonie

    In dienst per 19-5-2008

    ”Ik ben het manusje van alles op het secretariaat. Sinds kort werk ik ook als boekhoudster. Na mijn secretaresseopleiding ben ik bij Wienen terecht gekomen. De werkzaamheden zijn erg divers en contact met de klant vind ik ook erg leuk. Het bedrijf is niet al te groot, ik heb leuke collega’s en er heerst een gezellige sfeer. Die omstandigheden zorgen ervoor dat ik hier goed tot mijn recht kom. Voor klanten ben ik het eerste aanspreekpunt wanneer ze aan de balie komen of het kantoor bellen. Ik probeer ze ook, waar ik kan, te helpen met vragen. Verder zorg ik ervoor dat de correspondentie via de mail of per post bij de klant terecht komt.”

     

Nicolette Storm

Office manager

nstorm@wienenaccountants.nl

Els van den Heuvel

Administratief medewerkster

evandenheuvel@wienenaccountants.nl

 

  • Lees meer over Nicolette

    In dienst per 20-4-2009

    “Ik ben de office manager van Wienen. Het leuke aan het kantoor is dat de communicatielijnen erg kort zijn waardoor het gemakkelijk is met collega’s en directie te overleggen. Ik werk er graag omdat ik ondersteunend ben voor de hele organisatie en mijn werk divers is. Daarnaast wil ik het plezier in mijn werk delen met onze klanten en met mijn collega’s. Als office manager werk ik vooral achter de schermen. Daarom zijn mijn klantcontacten beperkt tot de telefoon en een eventueel bezoek aan ons kantoor. Tijdens die contacten wil ik graag dat de klant zich welkom voelt en naar tevredenheid door mij of een collega geholpen wordt.”

     

  • Lees meer over Els

     In dienst per 1-4-2015

    “Ik verwerk administraties met eventueel de daarbij behorende btw-aangiften. Als het nodig is, spring ik in bij het secretariaat en de loonadministratie. Ik ben via mijn partner, die zijn jaarstukken laat verzorgen door Wienen, bij het bedrijf terecht gekomen. Het werken is er leuk! Ik vind het fijn dat we een klein kantoor zijn. Daardoor heb ik direct contact met de klanten en kan ik hen zo goed mogelijk en snel van dienst zijn. Mijn sterke punten liggen vooral op het gebied van het uitzoeken van openstaande vragen bij administraties zodat er nagenoeg geen vragen meer overblijven voor het maken van de jaarstukken door mijn collega’s.”

     

Marlou Polman

Administratief medewerkster

mpolman@wienenaccountants.nl

  • Lees meer over Marlou

     In dienst per 1-12-2016

    “In 2016 ben ik bij Wienen begonnen. Ik heb sindsdien veel geleerd. Het voelde als thuiskomen toen ik hier kwam werken. Er heerst een gezellige sfeer en je krijgt alle ruimte om je te ontwikkelen. De kleinschaligheid spreekt mij ontzettend aan. We zijn een club met leuke collega’s die altijd voor elkaar klaar staan.

     

    Mijn werk hier bestaat uit het verwerken van administraties. Ik vind het een uitdaging om de administraties zo compleet mogelijk te boeken in samenwerking met de klant, zodat mijn collega’s soepel de jaarstukken en btw-aangiften kunnen doen.”

     

 Wienen accountants en adviseursKerkenbos 10-20 c/d6546 BA NijmegenTelefoon 024 323 23 33Fax 024 388 81 88

COPYRIGHT © 2016 WIENEN ACCOUNTANTS EN ADVISEURS  |  PRIVACYVERKLARING  |  WEBDESIGN: MARC VERBURG

 Wienen accountants en adviseursKerkenbos 10-20 c/dFax

 Wienen accountants en adviseursKerkenbos 10-20 c/d6546 BA NijmegenTelefoon 024 323 23 33Fax 024 388 81 88